robi-kutya
Menü
 
Névnapmondó
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Csevegő
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Try.hu számláló
   TRY.HU
 


E-Mail
Küldj nekem E-Mailt! 
 
MyStat
 
Játék előzetesek
Játék előzetesek : Thief 3

Thief 3

Kutya  2003.10.09. 19:07

Garett ismét visszatér, hogy a sötétben settenkedve megmentse a világot.

Öt évvel ezelőtt megjelent egy program, mely alapvetően átformálta az FPS-ről alkotott nézeteinket. 1998 teléig mindenki azt hitte, hogy az FPS-ek csak egyről szólhatnak: menni előre, és változatos fegyverarzenál segítségével cafattá lőni az ellent. Azonban az azóta sajnálatos módon bezárt Looking Glass (rengeteg fantasztikus játékot készítettek el, azonban pár játékukat csupán a szaksajtó magasztalta az egekig, anyagilag megbuktak, és kiadójuk az Eidos elhibázott stratégiájának „köszönhetően” felszámolták őket) megmutatta, hogy az FPS-eket egészen más perspektívából is szemlélhetjük. A Thief-ben egy gyenge fizikumú tolvajt alakíthattunk, kinek legnagyobb fegyvere a sötétség, és a nesztelenség volt-a pályákon a lehető legkevesebb konfrontációval, megbújva kellett teljesítenünk feladatunkat. A 2000 tavaszán megjelent második rész után hosszú csönd volt a játékkal kapcsolatban, azonban az idei E3-on lerántották a leplet a nagy titokról: a Thief sorozat télen trilógiává fog bővülni.

Főhősünk személye változatlan: ezúttal is Garrett bőrébe bújva fogunk borsot törni a tisztes polgárok orra alá. Hősünk foglalkozása természetesen tolvaj, és csak úgy mellesleg világmegmentő hérosz. Az előbbi azt jelenti, hogy fő profilunk a különféle helyszínekről (várak, templomok, fogadók, múzeumok, labirintusok) különféle ellenfeleket (őrök, rablók, szörnyek) kicselezve különféle tárgyak elcsenése. Nomen est omen – az utóbbi tevékenységünk azt jelenti, hogy miközben a különféle titkos szervezeteknek dolgozunk, egyre jobban bele fogunk merülni a fő történeti vonalba, melyben célunk egy konszolidált kis világvég megakadályozása, hiszen eljött az idő, mikor az ősi próféciák által megjósolt ősi gonosz újra megkísérli megvetni a lábát a világban...

A főhős személyének változatlansága egyben azt is jelenti, hogy a Thief 3 alapkoncepciója megegyezik az előző részekével, azaz továbbra sem ugorhatunk ki az őrök elé kardunkat lóbálva, mert ez esetben 1-2 jól irányzott buzogánycsapás után gyorsan szembesülhetünk a „Game Over” felirattal. Taktikázva, sötét árnyként suhanva a lehető legkevesebb konfrontációval kell elérnünk célunkat.

A fejlesztők ígéretei szerint az MI mindent überelni fog (igencsak meglepődnék, ha egyszer egy fejlesztőcsapat nem ugyan ezt mondaná). Az ellenség csapatban dolgozik, minden apró neszre, fényváltozásra reagál, a sötét helyeket megpróbálja fáklyával megvilágítani, és persze fél a sötétben.

Az előző részekben használt Dark Engine-t lecserélték az Unreal Warfare motorra, melynek folyományaként nagyfelbontású textúrákkal, és magas poligonszámmal találkozhatunk, és a részletgazdag kidolgozáson felül a játék szempontjából rendkívül lényeges dinamikus fény-árnyék játék élethű megvalósítása is a motor tulajdonságainak szerves részét képezi.

Ahhoz képest, hogy a megjelenés karnyújtásnyira van, rendkívül kevés információ áll rendelkezésre a Thief 3-ról, és igen meglepő módon nem is nagyon reklámozzák a játékot, ami egy ilyen volumenű sorozat esetében igen érdekes momentum. Az Ion Stormnál jelenleg minden a Deus Ex 2 körül forog – reméljük, mindez nem válik kárára ennek az igen ígéretes programnak.

 
G-Mail belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
Számláló
Indulás: 2003-09-21
 
Extrák
 
Játékok
 
Szavazás
 
Óra
 

A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!